Mă tem de câini şi când dau din coadă

Scrisoare de multumire

Stimate domn dublu campion mondial Stephane Lambiel,

Pentru amabilitatea de a fi raspuns pozitiv la cererea subsematei din data de 16.X.2008, permiteti-mi sa va adresez cele mai sincere si profunde multumiri.

Va ceream atunci, citez, “sa va razganditi si sa dati jos patinele din cui”. In ziua aceea aflasem ca v-ati pensionat si gandul ca nu voi mai avea pentru cine sa topai la campionatele de patinaj m-a cutremurat. Yes, I’m weird like that. Asemenea mamei lui George Cosbuc, priveam ecranul televizorului si suspinam din toti rarunchii: “Sa-l vad venind, / As mai trai o viata.” Si v-ati intors!!! La mai bine de un an de la acea zi de trista amintire, v-ati intors mai dragalas ca niciodata, mai artistic ca niciodata, mai bunaciune ca niciodata! Oh, stimate domn, cuvintele sunt prea sarace sa-mi exprime recunostinta!

De asemenea, va rugam in cererea mai sus mentionata sa puneti mana si sa veniti in prea minunata noastra patrie. Sa fiu sincera, si nu vreau sa intelegeti gresit, ma cam indoiam eu ca se va intampla asta vreodata. Mi se parea ca a fost s-asa o minune ca a venit The Plushenko, karma mea nu poate fi chiar atat de pozitiva. Si totusi…si totusi… Cand am auzit ca veti veni in aprilie, am topait cum nici nu va inchipuiti. Nu-mi pasa daca va trebui sa-mi vand intestinul gros ca sa am bani de bilet pentru spectacolul dumneavoastra, tot ce conteaza e ca ochii mei nedemni vor avea cinstea sa vada asa ceva:

Judecand dupa modul exemplar in care ati raspuns cererii mele, as indrazni sa va consider un cititor fidel al blogului meu . Va multumesc cu umilinta si va mai astept cu mare drag.

In final, va rog sa-mi iertati nerusinarea cu care v-am cerut sa va caiti amarnic si sa va bagati unghia in gat. Acele cuvinte nu reflecta intru nimic sentimentele mele la adresa dumneavoastra. Va asigur de toata stima si pretuirea mea. M-as marita cu dumneavoastra fara sa stau pe ganduri. You just have to ask.

Cu adanca recunostina fangirleasca,

Ana Iulia Whatever

Leave a Reply

