Mă tem de câini şi când dau din coadă

Sursa: blogasarea.wordpress.com


Ma gandesc foarte serios sa-mi fac un blog special in care sa-mi povestesc visele si sa ma dau mare cu mintea mea ciudata si de Discovery vrednica.
Ieri, de exemplu, am visat ca mi-am dat foc la casa. [Hehehe, copiii mosului, habar n-aveti voi, dar eu in clasa a IV-a eram piromana.]
Pentru ca, spre dezamagirea mea, si masteranzii au examene si tre sa invete desi se apropie de varsta senectutii, ma confrunt cu o traditionala astenie de sesiune. Simptomul principal este starea de mai-degraba-disec-o-broasca-decat-sa-invat. Sau mai degraba imi interpretez singura visele.
Buuun. Conform site-ului freudian http://www.cevisez.ro, focul poate insemna mai multe chestii.

1. Energie, încredere, speranta, actiune, initiativa, curaj;
Hai ca m-ai nimerit.
Ana este plina de energie. Din pacate pentru ea si umanitate, aceasta energie se duce pe apa sambetei.
Ana are incredere ca poate invata cat pentru un semestru in noaptea de dinaintea examenului.
Ana spera ca planetele se vor alinia intr-un fel doar de ele stiute, care insa o va influenta pe profa sa dea ca subiect la exemen un eseu cu titlul “Comparati impactul cultural al nasului lui Plushenko cu cel al sprancenelor lui Ronnie O’Sullivan”
Ana este un om de actiune, care duduie de initiativa. Doar ca nu se vede.
De asemenea, Ana este plina de curaj. Desi nimeni nu stie, ea este echivalentul feminin al lui Chuck Norris. Doar sa i se dea sansa si va lua arma in mana, luptand pentru democratie, libertate, drepurile omului, chestii ecologice si cul, burse mai mari, burse pentru lenesi, desfiintarea sesiunilor.

2 Purificare, nevoie de schimbare;
Blablabla. Ce daca sunt lenesa, somera, greiere, risipitoare, nechibzuita, fara capatai si cu veleitati de haimana? Cum zicea un nene destept, time you enjoy wasting, was not wasted.

3. Transformare; dar si pericol, pasiune distrugatoare;
Ah, asta-mi place. Suna a amor prohibido. Recunosc, I kinda fancy Jakesully. E dincolo de puterea mea de stapanire. He’s just so blue and his tail is so droolworthy. Poate visul asta a fost un semn de la Eywa ca, in schimbul suncilor mele, as putea primi o bunatate de corp de vampa albastra si cu urechi ascutite. Hell yeah!

4. Entuziasm exagerat;
Whatcha mean?! Ca nu-i normal sa sar intr-un picior pentru ca Plushenko si Lambiel concureaza din nou la europenele de patinaj?! Ca ar fi trebuit sa trec de faza asta in ziua in care am implinit 15 ani?! Ca tinerii adulti de varsta mea nu fac asa ceva?! Nu poate fi adevarat!

5. Lipsa de elan sau de chef;
Fuck, they know it! S-au prins ca-s bipolara, ca pot topai pentru future husband Plushenko in timp ce lupt cu tardive angoase adolescentine. S-au prins ca nu vreau sa invat pentru Jurnalism Feminin, ca n-am chef nici macar sa scriu pe blog, ca aman de doua luni sa ma pun la dieta, ca nici macar n-am chef sa-mi aranjez CV-ul, cum face orice tanar adult respectabil care vrea sa se transforme intr-un achiever. S-au prins de toate! Villains, pretend no more!

6. Plictiseala, rutina, lipsa curajului de a actiona;
Deci da. Ma plictisesc de toate. Pana si de Farmville m-am plictisit la nivelul 17, pana si gandul ca va trebui sa imi mut gardul si sa adun graul si sa tund oile ma scotea din sarite.
Baietii de la wikipedia se gandesc serios sa puna la pagina despre rutina o poza cu mine. Viata mea de ne-sesiune se desfasoara astefel:
Ora 11: Trezirea
Orele 11-16.30: Frecat menta
Ora 17: Plecat la facultate.
Ora 17.40: Intarziat la facultate.
Orele 17.40- 19.30: Plictisit la facultate
Orele 20.30- 02.00: Frecat menta
Ora 02.00: Somn
Viata mea de sesiune e si mai interesanta:
Ora 12.30: Trezit
Orele 12.30-14.50: Frecat menta
Ora: 14.50: Vaicareli de genul “OMG!!!!Am examen uhhh…maine!!!Ce-o sa fac?! Sunt viitorul de aur al jurnalismului, mama si bunica au incredere in mine, trebuie sa invat! Trebuie sa change my lazy ways! Trebuie sa ma lepad de aceasta stare demonica de neproductivitate si sa invat cu responsabilitate si daruire! Da, asa am sa fac!”
Orele 15-17.30: Uitat la patinaj. Topait.
Orele 17.30-21.00: Frecat menta
Orele 21.00-23.00: Uitat la patinaj. Topait
Orele 23.00-01.50: Frecat menta
Ora 1.50: Vaicareli de genul “OMG!!!!Am examen uhhh…azi!!!Ce-o sa fac?! Sunt viitorul de aur al jurnalismului, mama si bunica au incredere in mine…Fir-ar! Lasa ca invat maine in autobuz!”
Ora 02.00: Somn

*Ana isi da seama ca ea chiar are examen, asa ca inchide aceasta postare in coada de peste. De fapt, merge sa se uite la patinaj, dar va trebui sa jurati ca n-o sa-i spuneti mamei ei.*

Leave a Reply

