Mă tem de câini şi când dau din coadă

Toma Alimos, inainte sa fi fost casapit de un slut si ingropat de un cal

 

Sa fie clar: nu exista nicio legatura intre enunturile de mai jos si data de astazi.

1. Lucrarea mea de dizertatie e gata. Tiparita in doua exemplare. Legata. Cu coperta maro, de imitatie de piele. 80 de pagini. Plus 25 de pagini de anexe. Interviuri traznet. Cea mai buna teza din istoria jurnalismului romanesc.

2. Nu imi pare rau ca se termina masteratul. Sunt sincera cu mine insami cand le spun tuturor ca mi s-a luat de atata scoala. Nici pomeneala de graduation blues, ca acum doi ani. N-o sa-mi fie dor de 336 si de lifturile alea ciudate. N-o sa-mi fie dor de teme. N-o sa-mi fie dor de tinerete.

3. Sunt constienta ca de-acum gata, sunt un om adult de-a binelea, care trebuie sa se poarte ca atare. Si ma bucur, asa ma bucur ca sunt batrana! Cred ca viata de adult este extraordinara. Adulthood is underrated.

4. Imi doresc cu toata fiinta mea sa ajung reporter de eveniment. Sa simt senzatiile tari din mijlocul razboaielor, bombardamentelor si molimelor. Sa arat confratilor mei imagini cu teste sparte. Sa ma omoare teroristii si bolile tropicale.

5. Nici prin cap nu-mi trece ca intr-o buna zi cei 12 caini care isi fac veacul in jurul blocului meu or sa ma sfasaie si or sa ma manance de vie, mestecandu-ma cu pofta. Nu sunt paranoica. Nu cred ca in spatele fiecarui necunoscut se ascunde un cetatean malefic care, asemenea villainului din Toma Alimos, va intreprinde urmatoarea activitate: “Palos mic ca rasucea,/ Pintecele/ I-atingea,/Matele/ I le varsa”. Nici pomeneala.

Comments on: "5 adevaruri de 1 aprilie" (11)

  1. Ah, Ana, cred ca e o conspiratie impotriva masteranzilor! Si noua ne-au spus la fel “cel putin 80 de pagini plus anexe”!

  2. Nico! You’re alive! Long time no see >:D<

    • Da, traiesc! desi nu ma mai plimb cu lifltul pana la etajul 6. Poate ne intalnim intr-o zi, inainte sa ajungem prea ocupate cu “joburile” :).

  3. Nu mai sunt nici eu asa greiere ca altadata, dar daaaaa, mi-ar placea sa ne vedem 🙂

  4. greierele de martie said:

    greiere, nu asa se calculeaza. corect este 80 de pagini – 25 de pagini anexele :)))))

  5. Da?:)))) bine ca m-ai luminat, greiere, dar tot mai am 55 de pagini de scris. fara anexe…

  6. greierele de martie said:

    pentru un greiere autentic 25 de pagini conteaza :))

  7. gigelinho said:

    referitor la toma alimos…lucrurile rele se-ntampla la bautura. Daca nu era in stare de ebrietate si nu cauta anturaj cu dubiosul manea…poate n-o mierlea. Dar alimos era si beat, se simtea si ninja si si-a furat-o…asa ca, my dear sis’, marele alimos a fost doar o victima a alcoolulu.. Si daca ar fi trait in zilele noastre, sigur ar fi primit o caracterizare pitoreasca de la celebrul doctor al spitalului de urgenta din galati. Murgu’ rulzzz!

  8. Right you are!!! :))))))

  9. Eu ma gandesc sa ma apuc de un doctorat ca s-o mai lungesc cu scoala inca vreun mileniu-doua.

  10. Sa stii ca si mie-mi trece prin cap ideea asta. Sa vad numai daca o sa fiu in stare 🙂

Leave a Reply

