Mă tem de câini şi când dau din coadă

Sambata asta mi s-a indeplinit cel mai mare vis pe care o figure skating fangirl like myself l-ar putea avea. Da, l-am intalnit (sort of) pe Stephane Lambiel, cel mai minunat patinator din istoria lumilor. Dovada mai sus.

Si acum imi auto-plagiez postarea de pe blogul de patinaj al surorii-intru-patine Iulya:

Vazut de aproape, Steph e foarte mic si foarte firav. E doar cu putin mai inalt decat mine (si eu sunt un fel de pigmeu al spatiului danubiano-pontic). Este insa extrem de frumos, aproape ireal de frumos.

Recunosc ca, in primele momente in care l-am vazut, m-am temut sa nu ne arunce vreo privire urata, urata si sa plece pe unde a venit, bombanind. Ma si gandisem la o serie de scuze pe care as fi putut sa i le gasesc, ca sa nu fiu nevoita sa il dau jos de pe piedestal.

Din mega-ultra fericire pentru mine si lista mea de inspirational people, a fost exact asa cum speram: prietenos si rabdator. I-am intins timida cadoul si el a exclamat un “wooow, thank you!” si m-a pupat [iar eu am murit si am inviat, ca sa fac si o rima]. Am si poza, am si autograf, am si confirmarea faptului ca Steph e awesome. Ce-si poate o fangirla dori mai mult??

Vazand absolut evidentul nostru entuziasm, Stefan “Te iubesc” Lambiel a zis, la un moment dat, ceva de genul “it’s good that you’re so happy”. La care eu, in fangirl mode: “We hope you’re happy too” si el a raspuns “Well, I’m happy that you’re happy” [orice conversatie dintre mine si Steph merita consemnata].

A fost dragut cu toata lumea. Cand cineva a incercat sa faca o poza cu un aparat sugubat (si nu a reusit), Steph l-a rugat sa mai incerce odata, ca sa nu ramana colega sa de cadru nepozata. Iar cand de vina pentru nereusita pozelor era emotia, Steph intervenea blajin cu cate un ”No shaking”.

Ceva mai tarziu, in spectacol, Steph a fost, din nou, magistral. Ca doar nu degeaba toata lumea, de la Tarasova pana la Patrick Chan si de la comentatori pana la ultima fangirla il ridica in slavi.

Restul povestii, pe blogul de patinaj. De fapt, am scris si aici fragmentul asta dintrei motive:

a) sa va spamez pe toti cu bucuria mea de fangirla

b) sa va dau fericita veste ca nu o sa va mai spamez pe blogul asta cu povestii despre patinaj, din moment ce pentru asta mi-am gasit o noua casa

c) sa-mi fac reclama

Pam-pam!

Comments on: "" (4)

  1. Buna, comentariul tau referitor la scrisoarea de intentie m-a ajutat destul de mult. As dori sa aflu cateva detalii suplimentare. Da-mi te rog fb sau messu’ tau.

  2. Nu inteleg la ce te referi. Esti spam? 😀

Leave a Reply

